fredag 20. februar 2009

Litt om bøker, og kaniner...

Jeg elsker å lese, har gjerne 1 bok gående, og 2-3 på vent, akkurat nå leser jeg: Du får alltid det du ber om, av Ester Hicks. Den er bra, jeg har lest 120 sider på 2 dager, og alt bare synker inn :o)
Deilig å se perspektiver, å se fremover å drømme om hvor deilig det skal bli å gå på skolen. Jeg satser på å ta helsearbeider, for så å spesialisere meg etterpå. Gleder meg til å ta fatt, er utålmodig om dagene, det er så lenge til høsten...
Men i fare for å flyte helt ut, tilbake til kaniner...
Vi har en Belgisk hare, og en dvergvedder, og de har 3 barn, en vi vet er jente... Men de må vi se å finne nye hjem til, jeg har annonse ute på finn, men det ser ikke ut til at noen napper, får lage den om tror jeg...
Skal legge ut bilder av ungene i morgen, så hvis noen er ute etter kanin, er det bare å gi meg en mail.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.