fredag 27. februar 2009

Trollehelg

Denne helgen er små trollene her, sola skinner, det er påskevær ute, og jeg ser med glede frem til sommeren... Deilig at det blir varmere, deilig å se snøen smelte...
Og deilig å se det blir rent utenfor hos oss, siden jeg har måka hele vinteren er det alt nå mulig å sitte ute her! Det er digg det.
Denne helgen skal vi bruke sammen, forloveden og jeg, og de to små, hvor heldige er ikke vi som har hverandre <3 Kaninene har ikke fått nytt hjem enda, så de må jeg gjøre noe lurt med...
Men det får komme til uka, kan ikke fjerne de mens ungene er her... Men jeg får vell ringe til fod eller noe snart, de er 12 uker nå, så da bør mora egentlig få fred for de...
Jeg elsker rekkehuset vårt, men akkurat nå skulle jeg ønske det ikke lå i nittedal, i alle fall ikke akkurat her, men det har mest med miljøet her oppe å gjøre, men det kommer seg nok, og man trenger ikke være bestevenner med naboene heller, vi har nok av venner andre steder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.