onsdag 1. april 2009

Dette er ikke en april spøk...

I dag flytter jeg, skal bare sove litt så er det bare å sette igang, gleder meg og gruer meg på sammetid... Men sånn er livet og fra i dag bor jeg i nannestad, jeg skal klare å få opp nok til før ungene kommer, og da må jeg henge i litt, Deilig å starte på nytt, deilig med de flotte nye flisene, og er helt sikker på at det blir kontor i gangen. Jeg kan se for meg hvor tingene skal stå, og ser frem til å sette de utover.
Er glad jeg er trygg på oss som kjærester nå, det kan være fint sor oss å få ordent litt i våre liv, og heller ta oss tid til å være kjærester...

Tror det blir bra jeg, reiser fra nittedal med masse nye erfaringer. Deilig å vite at jeg har lært noe her og. Så takk for meg, og all verdens lykke til dere som blir her!
Gleder meg til å høre t komme på sykkel til meg, til det lille lannstedet som er litt vekk herifra.

Gleder meg til det tar 7 min med buss til trollene, til å være en del av hverdagen til trollene, og bli litt kjent før jeg skal på skolen, er faktisk ikke så lenge til det heller, bare en sløv sommer... Deilig.

NANNESTAD se opp, her kommer jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.