onsdag 8. april 2009

Inlegg nummer 53...

Så har jeg passert 50 inlegg i bloggen min, to av de har vært om livet på nittedal og hvordan jeg misstrives her, resten er det jo ikke noe vits i å sladre om vell???
Nå er det snakk om timer før vi reiser på hyttetur, og etter turen kommer jeg til å bo fast i leiligheten :o) Håper jeg får orden fort, og at jeg klarer å holde fokus på skolen og barna mine! Gleder meg masse til å begynne i nytt kor, til å ha gode venner rundt meg! Og ikke minst til å bo der barna mine er... Gleder meg til å bo nære en badeplass, til å kunne gå på kafe og møte folk jeg kjenner og liker.
Gleder meg til å sykle på landeveien og ikke måtte bry meg om hva naboene tenker.
Leiligheten er så fin, og M og I og T er heltene mine, de har hjelpet meg masse med å få opp tingene, så jeg har vist venner i virkeligheten og...
Deilig å komme seg videre.

Lurer på om jeg ikke legger ned denne bloggen snart, og starter en annen når jeg flytter... Ikke noe vits i å slepe på gammelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.