fredag 3. april 2009

Slapper av og lader opp til ny økt

Deilig å vite at det meste jeg trenger av møbler og sånt allerede er pååe på nannestad, i dag skal jeg en tur ut på nyen, med mitt lilla hår, ja jeg får vell bare inrømme at det er veldig lilla... Men men, jeg elsker klippen, jeg elsker å leke med håret mitt og jeg venner meg til dette og...
Gleder meg til å sette på plass møbler, lage lister over hve jeg trenger og få alt på plass, deilig med sitt eget hjem, rart og deilig på en gang, blir godt å få orden der oppe...
Koser meg med å finne på plass, takker gud for at jeg har venner der oppe og ser frem til å være der mest mulig, i dag sender jeg forste dose med papirer til skolen, og gleder meg til å bli student :o) DEt er vår, og det er konge!
Neste gang jeg blogger er jeg på nannestad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.