tirsdag 7. april 2009

Snart hyttetur

Som jeg gleder meg til vi skal på hytta nå, blir deilig med ekte påskeferie.
Har redigert litt her i dag, gidder ikke ta i mot mere.
Dette er min blogg og nå er det ikke lenger mulig å legge kommentarer her. De av dere jeg gidder å høre meningene til snakker jeg med andre steder uansett og de trenger ikke lese bloggen min for å vite hva som skjer ;o)
Koser meg masse med ungene, håper ting går veien for T med jobben har var i samtale om i dag, og gleder meg til jeg og hunden min er fremme og på plass i nannestad.
Nå er alle papierer sent til skoler, og alt begynner å falle på plass, deilig å se fremover.

Først en liten tur innom TG, så hyttetur, også få opp resten til leiligheten, nå har T fått sykkelen på veien og, så nå er det ikke så langt til meg... ;o)

Deilig at det er vår deilig å være levende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.