mandag 6. april 2009

Hvordan fortelle noen?

At du ikke vil ha noe med de å gjøre? At du skulle ønske du slapp å høre så mye som navet dems? Hvordan sier man til noen, at jeg trenger ikke mennesker som deg i mitt liv? Hvordan ordlegger man seg da? Jeg vil ikke såre men sammtidig vil jeg bare ikke ha noe med de å gjøre...
Jeg flytter fra et sted jeg har drømt om hele mitt liv, bare for å slippe en gruppe mennesker, og fordi ungene mine bor der...
Men min egen drøm var å være her, i et lite rekkehus på nittedal, hvordan kunne jeg ende opp i denne gruppa med mennesker, er jeg så j*vlig naiv at jeg aldrig kan velge bedre??? Noen ganger syntes jeg at jeg får litt vell mye på hendene...
Men men, jeg får kaste av meg støvet, reise meg og bestemme meg for å drømme om å være akkurat der jeg er!
Og håpe at grunnlaget dit jeg kommer er bra, jeg har folk jeg er glad i der, og mine egene venner. Det skal bli digg det.

Jeg ønsker nittedal og dets innbyggere vell, og takker for meg. La meg være i fred nå... Jeg har skrevet det her: jeg trenger ikke dere i mitt liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.