søndag 22. mars 2009

Deilig søndag

I dag har vi vært flinke, vi har vært flyttehjelp. Det gikk kjempe raskt og jeg fikk drukket god kaffe :o) Deilig med sol, og snø som smelter, har helt vår følelsen i dag jeg... Det er lyst mye lenger, i går var det vårjevndøgn, og neste helg er det klokkestilling. Stor koser meg som valpemor, jeg og T er helt tussete med frøkna.
Livet er deilig om dagene, jeg har gode venner, og gode dager. Mye å holse styr på, men jeg kjenner at jeg har godt av det og :o)
Vi stor koser oss med god mat, gåturer med valpen og samvær med venner, klarer oss fint! Og det er deilig. Det blir spennende med flyttinga, masse å få styr på der oppe og, deilig, gleder meg til å sette tingene på plass. Planlegger første festen der oppe, ikke noe store greier, men nok til at jeg får vist frem hjemmet mitt. Gleder meg masse, ikke minst til at T skal være med opp og se det! Den flotte leiligheten, planlegger til og med å ha med meg en sekk ved, ikke det at jeg trenger så mye ved i vår, men det ser bra ut, og er deilig hvis det blir kalde kvelder... Til neste vinter skal jeg være lur å bestille ved ;o)
Nå er det snart bart nok til å ta ut sykkelen, og jeg ser at T får lenger og lenger blikk... Drømmer om å kjøre nå vet jeg, blir greit da å få alle tingene mine ut av garagen... Så blir det bedre plass til Bitchen :o)
Gleder meg til sløve dager på stranda, til å gå opp til badevannet med Maxima sent på kvelden... Til å ta flotte bilder av oss og alt rundt oss...

Som sagt, jeg har det bra nå!
Som noen jeg er veldig glad i ville ha sagt " så lenge hjertet ditt er i det..."

Klem fra Villemo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.