søndag 15. mars 2009

Vente, vente og vente, og det er jeg IKKE god på...

Gleder meg masse til flyttingen nå, ser frem til å få masse plass, bare mine ting, og orden på det som er mitt. Gleder meg til å ha oversikten over hva jeg har og hva vi er tomme for...
Er lei nå, lei dalen, lei huset, lei rotet og ganske så lei kjæresten. Gleder meg til å ha et avstandsforhold! Til å administrere mine egen tid, og til å bruke den på det jeg finner verdifult!
Gleder meg til å studere, til å ta vekk silikonenm til å møblere, til å bo 7 min unna ungene mine.
Til å bo på et sted hvor jeg har MINE venner, ikke må prøve å tilpasse meg hvem som er vennene til kjæresten! Gleder meg til å være alene, ikke ensom. Gleder meg til å få oppdratt Maxima. Så hun blir en sosial hund, som forstår rett og galt...
I går hadde hun vært her i en uke. Og det går fremover, men det blir lettere nåe hun fatter handling og konsekvens, og når jeg ikke får så mye hjelp til å forvirre henne.
Men hun er jo så vakker, i går ble hun bada, og mamma er teit, og ble til de grader våt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.