tirsdag 24. mars 2009

En litt kaotisk men deilig dag!

T sine foreldre, tror jeg er noen av de snilleste og mest hjelpsome menneskene jeg har mødt. Man er alltid velkommen der, og de hjelper til alle steder de kan, utrolig å få se på sånt overskudd :O)
Vi har rekt å få vår del med kaos, men fra i morgen er det orden på det, og det har ligget oss til byrde en god stund... Deilig å ikke skulle tenke på det på et år, er så stolt av T i dag, han har taklet så mye , med en ro jeg ikke har sett i han på lenge, deilig. Er klar for alt som kommer i morgen. Deilig å slappe av, spille yarzy å bare være sammen...Er ikke mange dagene til det blir slutt på det på en liten stund.
Gleder meg masse til å gå inn i neste fase, til å komme hjem til dk, og gå turer med T og se på livet i sindal by. Gleder meg til å reise til sindal gamle kirke, til å se familie og venner igjen, det blir riktig nok et lyn besøk, men det er ikke lenge til jeg skal ned dit igjen...

Hei hopp verden, jeg har det fint :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.