mandag 2. mars 2009

Mandag og barnefri uke

Vi har hatt en fin helg, på tross av alt har vi kost oss masse med ungene :o)
Deilig med små troll og snø, vi har laget hule i hagen, og satt i lys og greier. Så deilig det er med barn, men det står opp klokken 0700 hver dag, og det er tidlig... Så i morgen har jeg tenkt til å dra meg lenge...
Jeg er så glad for den nye samværs ordningen, det føles så mye bedre sånn her!
I dag er min kjære i møte, jeg skal til legen klokken 1300, blir godt å det unna og.
Det snør i dag, og jeg er bare litt lei av snø nå, rart å tenke på at jeg har bodd her i 11 måneder nå...
Og deilig at det er mars, i slutten av denne måneden reiser vi til DK i barnedåp, det blir helt klart en høydare! Skal se på lokaler til bryllup, håper det er fint der vi har tenkt å være.
Nå er det ikke lenge til jeg skal i første møtet med presten heller, det er litt papirer som må til for å gifte seg i utlandet, og da er det best å ha med lokal presten på laget.
Onsdag er det kor, det blir også kjempe kos, deilig å ha et sted å gå, en hobby.
Nå skal jeg surfe litt på nett, finne bygge tegninger til hundehus...
Jeg er så valpesyk... Godt å være i gang med forberedelsene i alle fall ;o)

I dag er jeg takknemlig for MrT sine foreldre, og sønnene hans, han har to flotte gutter som jeg er veldig glad i, og verdens tøffeste barnebarn... Litt rart å være reserve bestemor som 33 åring, men greit nok det og ;o) Så håper jeg at MrT sin svigerdatter vil hjelpe oss litt med bryllupet, hun passer med mine øyne best til det jeg har spurt om hjelp til :O)

Ha en strålende dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.