tirsdag 24. mars 2009

Den store fikse dagen

I dag har vi vært travle, vi har vært to turer på jessheim, men nå er skilter og alt med bilen i orden, de ringte også fra skolen i dag og sa jeg kunne få plass på barne og ungdoms arbeideren vk2, gleder meg enda mer til høsten nå :o)
Har fått snakket med pappan til trollene og fått orden på samvær og sånt, deilig at ting sklir litt lettere :o)
Men de sier det tar et år å sørge og det stemmer nok det, mitt oppi det å være forelsket, forvirret og lykkelig på engang sammen med T.
Liker dagene mine, selv om det skjer mye føler jeg meg blid og lykkelig. Elsker å kjøre turer, dra på besøk og planlegge, i morgen må jeg pakke til meg og trollene på danmarks tur, får vell hjelpe T litt og, og i neste uke er jeg mamman til en gutt på 17, sprøtt å tenke på at jeg har vært mamma så lenge, jeg som føler meg som en dritt unge noen ganger...
Gleder meg til å se D, gleder meg til å se E og sønnene, og ikke minst til å være med mamma.
Tante T reiser sammen med oss ned over og vi møter onkler og tanter på båten, tror det blir kjempe fint jeg :O) Nå er det ikke lenge til M sin dag heller og det blir morro!!!

Hei hopp der ute, jeg har det fint :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.