mandag 9. mars 2009

Sier natta til verden

Nå krabber jeg snart under dyna, og logger av for kvelden.
Akkurat nå koser jeg meg med sex og singel liv på tv3.
Dette har vært en god dag, nå er det ikke lenge til trollene kommer heller :o)
Deilig å ha denne plassen å skrive ned tanker og drømmer på, legge planer, og komme seg fremover.
Vil igjen minne om at jeg blogger som en dagbok, dette er mine tanker og mitt perspektiv, jeg representerer ingen andre enn meg selv.
Og da bør det vell også være natulig at jeg er hovedpersonen her inne ;o)
Ellers så skriver jeg da om alt jeg finner spennende og som opptar meg for tiden, men noen følelses utbrudd har jeg all verdens rett til å ha, dette er min dagbok.
Nå skal jeg se ferdig på tv, og så er det natta på meg.

Natta verden
-soveLaila

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.