tirsdag 10. mars 2009

Planlegger, og drømmer

Jeg har fått leid meg en kjempe fin leilighet, på 80 km2, med to soverom, stor stue, bad med bastu, kjøkken og vaskerom. Den er bare så fin, flott peis i stua, og masse plass. Det er til og med lov å ha hund der :0) Prøver å samle sammen litt av tingene mine her, mellom det at jeg tar vare på Maxima. Deilig å se frem til flyttingen, til å komme igang med alt sammen, var på 8visninger i helgen, fikk ja på 5, og valgte den som var størst og mest for pengene, jeg bor på bussholde plassen, så det blir lett å komme seg til å fra.
Gleder meg til snøen smelter, så jeg kan sykle til ungene mine, nå blir det ikke så langt til de heller.
I dag igjen fikk jeg nok et bevis på at jeg ikke vil være her oppe. Var på kiwi da en lokal helt kom bort til meg og brusa med fjærene... Merkelig faktisk, men deilig å vite at jeg har avgjort rett.
Så nå er det bare å sette opp en liste over hva man har, hvor det står, og hva man mangler...

Gleder meg masse til å starte opp, med skole, egen bolig, og verdens beste kjæreste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.