onsdag 25. mars 2009

Koser meg i kaoset

Her går det unna om dagene...
Vell det er ikke alt som går så raskt unna som jeg hadde ønsket, nav for eksempel, men jeg skal få orden på det! Nå gir jeg meg ikke!!!
I morgen skal trollene hentes, og vi skal gjøre klart for tur... Har reise feber nå <3
På et eller annet vis navigerer vi igjennom kaoset, vi må riktig nok be om hjelp noen ganger, men må ikke alle det da?
Rart å leve sånn her, gleder meg til å komme inn i leiligheten, mne samtidig har dette vært hjemmet mitt i et år nå. Jeg har alltid hatt base her...
Men det blir deilig å komme ut på landet og, deilig å vite at jeg er student neste år, og kan bo så nære barna at det blir mye mindre stress på meg.
Livet leker litt, og vi nærmer oss hverandre i vårsola :o)
Nå blir det mamma helg og det blir helt konge! Gleder meg til å se de nå, og V har kjøpt nytt fin tøy til de til dåpen, han er snill pappan til trollene mine.
Nå skal jeg logge av for kvelden, reie opp sengen min og krabbe intill T, og se om det ikke finnes noen løsninger i morgen.

Natta verden <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.