mandag 9. mars 2009

Koser oss med Maxima

Har nesten ikke tid til å skrive om dagen, eller å lese...
Har blitt valpe mamma, og er mest opptatt med henne om dagene.
Deilig å ha henne her, elsker å være med henne, ta vare på henne og oppdra henne.
Hun er bare vakker, vår lille Maxima.
Gleder meg til ungene kommer på Onsdag, og til å se hva de syntes om det lille vidunderet.
Det står masse om henne i hennes egen blogg.
I dag har jeg fått unna møte med komunen, og i morgen skal jeg ikke noe annet enn å være hjemme, så deilig. Skal ut å gå tur med Maxima da, men det gjør vi jo hele tiden :o)
Nå sitter lillemor og vil gjerne skrive på pcen.
Det meste ordner seg for snille jenter ;o)
Deilig å våkne hver dag og vite at noen trenger deg.
Ting blir mere positivt, man er ute i frisk luft. Har masse å prate om, og er kjempe forelska!
Tar en ting av gangen, og prøver å bli ferdig med gamle følelser og tanker.
Deilig å ha en plan, og vite at man er herre over eget skip.
Livet går videre, og det som engang kunne oppta all oppmersomhet kan ikke lenger det, det er viktigere å ta vare på hunden, planlegge utdannelse, kose meg med ungene, og ikke minst å bli bedre!
I dag har det regnet, og jeg tror ikke jeg har vært så glad for regnvær før...
Men tenk så deilig at litt av alle denne snøen regnet vekk :o)
Jeg gleder meg til våren, noe helt enormt! Og nå er det ikke lenge til jeg skal på besøk til våren heller... Reiser snart hjem til Mamma, med trollene og T. Skal i barnedåp og greier, og jeg ser sykt frem til det!
Livet blir lettere og lettere, og jeg har oppdaget at det ikke er viktig om alle liker meg. Jeg må først og fremst ta annsvar for min egen lykke og mitt eget liv.

Det er deilig å bli voksen! 30 åra er kjempe deilig, og jeg er akkurat passe tynn!
Det er ikke så galt det, når man er mamma til 3 og går i bukser størrelse 14 år.

Ha en fin kveld, alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.