tirsdag 17. mars 2009

Å være hunde eier er fantastisk.

Ligger på sofaen og filosoferer over hvor mye Maxima har endret livet mitt <3
Å han en liten valp er sosialisering på høyt plan, frøkna elsker oppmerksomhet, og vil gjerne hilse på alle vi møter. Hun blir flinkere og flinkere til å gå tur, og jeg som i perioder kan sitte her inne i dagesvis er nå ute 4 ganger om dagen. Deilig med litt rutiner, deilig med noen som trenger en!
Til og med trollene er roligere når hun er her :o)
Vi hadde en kjempe helg sammen, alle sammen. Deilig det!
I dag skal jeg selvsagt ut med maxima, men jeg skal også stelle kaninene, de trenger ny sagflis, og litt oppmerksomhet... Blir litt kos det og, jeg må klippe neglene på de... Det er ikke så gøy, men da blir de så mye blidere.

Hei hopp, jeg koser meg uten stopp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.