søndag 15. mars 2009

Pakker og styrer

i dag gikk det opp for meg, det er 16 dager til jeg reiser herifra, og frem til morgenen i dag hadde jeg ikke pakket en tøddel...
Men nå er jeg i gang, har pakka klær og sko til den store gullmedaljen... Sengetøy og sånt er også i orden, og nå er jeg i gang med bøkene.
Utrolig hva man har, gleder meg til å finne plass til alt sammen, noe av det første jeg trenger er bokhyller tror jeg, ellers får jeg finne på noe annet kuult!
Gleder meg så masse, til å bo for meg selv... Til å kunne gå til barnehagen hvis jeg føler for det...
Har funnet et kor der oppe, så nå håper jeg bare at jeg får plass :o)
Gleder meg til å møblere, til å bestemme alt selv! til å bare ha mitt og ungene sitt rot å holde styr på, og Maxima så klart. Tar med meg henne og hamsteren, kaninene tror jeg at må på fod, ikke har jeg råd, og ikke har jeg tid... Det blir nok med hunden.
Drømmer om å finne en fin seng, som jeg kan lage sofa av i stua. Vil så gjerne ha lesekrok til meg og trollene.
Nå er det bare å pakke og styre videre, for mitt i flyttinga skal jeg en liten tur til DK til mamma, og det blir også helt konge! Selv om det tar tid, så trenger jeg å være med familien min en stund.

1 kommentar:

  1. Hei hei.. Sjekker de nye litt og fant deg,,

    Velkommen til bloggerens verden..

    Men du har to blogger du skriver i og jeg har lest begge.

    Jeg har selv en hund og lurte litt på hvordan gjør du det med valpen når du drar til DK, du kan jo ikke ta den med deg. Da må den lenge i karantene..


    Hyggelig å lese om deg.. :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.