søndag 22. mars 2009

Og tiden går...

Så sitter jeg her, siste helga jeg er heltids beboer her... Neste helg skal vi til danmark, og helgen etter det er det ungene som kommer, dog ikke før på søndag...
Tror at det av tiden vi ikke er på hytta kommer til å gå med til å sette på plass ting... Men det blir sikkert bra, gleder meg til å sette mine ting utover, så jeg kan finne ut hva det er jeg trenger og mangler... Tror ikke det er så mye faktisk :o)
Har hatt en stille og deilig helg, helt annerledes enn hva jeg hadde planer om, men jeg tror dette var godt for meg og kroppen min!
Nå er det mest småting igjen å pakke, de store tingene pakker man jo ikke inn alikevell... Ser at det våres ute, og koser meg masse.
Deilig å være på rett vei, gleder meg til å våkne i nannestad og vite at det er 3 bussstop før jeg er hos barna mine.

Ha en strålende søndag alle sammen, det har jeg planer om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.