mandag 9. mars 2009

Hvordan kan dette stemme da?

Jeg har ikke lov til å si noe om min gamle arbeidsplass på spacet mitt eller i topicen på msn...
Mens Yssen kan henge ut Gerd Liv Valla så mye hun vil?
De skriver bøker om hverandre, henger ut hverandre i media osv...
Hvorfor kan da ikke hvermansen henge ut sine gamle arbeidsgivere?

Jeg ble mobbet ut av jobben min, av en dårlig sjef... En umoden dum kvinne, som ikke passer i jobben sin... Hun sitter fortsatt i sin stilling mens jeg har vært sykemeldt i et år, og skal nå i gang med reskolering... Klarer ikke en gang å ha det samme type jobb lenger.
Men sånn er det vell bare???

Men det ordner seg nok, jeg fortsetter å håpe at hun opplever det samme en dag...
Rart å tenke på at jeg ikke har ytrings frihet, på lik linje med andre.

Men snart skal jeg bli utdannet til noe annet, og da kan hun komme til å trenge min hjelp!
Måtte gudene gi meg det, at hun trenger min hjelp, for da skal jeg være større enn henne!
Og jeg skal ikke kjøre henne sønder og sammen som hun har gjort med meg.
For er det noe jeg har lært av å jobbe med henne, så er det at jeg kan ta bedre valg, og jeg har fått se hvordan ETT menneske kan gjøre en hel arbeidsplass til en trist plass og være.

Måtte du en gang se deg selv i speilet og skamme deg, CDV. Og måtte noen lære deg å være en leder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.