tirsdag 3. mars 2009

Skole søke dagen

I går hadde jeg en kjempe fin kveld, var på oslo tur og kosa meg masse!
Fikk ordten opp litt og gjort klar for å sitte på pcen i dag og jobbe med skole søknader :o)
Jeg har søkt helse og sosial på vg1, så da håper jeg at alt ordner seg for meg!
Tenk så gøy å bli skole elev, få lov til å lære noe fra grunnen, og se hvorfor man gjør som man gjør, jeg gleder meg enormt. Tanken er en jobb innen barneværnet, tror jeg har litt å tilføye der!
Så nå har jeg sommerfugler i magen, og kjenner at det er litt vår...
Deilig jeg gleder meg, og hvis jeg holder fokus, da er jeg russ i 2012... Det blir konge!

Kryss fingrene for meg da folkens, dette er min drøm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.